sobota, 20. oktober 2012

dan za zaljubljene

Mr je bil zjutraj v hribih.
ko sem gledala fotke, sem mislila, da se mi bo zmešalo.
pa spoh nisem hribofil.


jaz sem delala bundico
in po hiši nabrala rahlo pisano žehto za našestdeset.

potem sem ugotovila, da bo danes precej toplo. 
in da k moji novi oblekici tisti zimski škornji (ki so bili v planu a) ne bodo šli. 

skočila sem pogledat, 
če imajo v najbližji trgovinici kake balerinke. 
(za ceno bureka).
kamelje barve.
in ko nisem našla nobenih, sem se spomnila, da imam doma ene :)
in si bom lahko en burek več privoščila. :)
jutri.

zjutraj smo imeli na zajtrku tudi A.
kot vsakič je tudi danes 'moral' gledati najine fotke.
danes zato, ker smo ugotavljali, kako sem se postarala.
ja, kruta, a lepa resnica. 
 tudi A in Mr sta se postarala, se tolažim. :)
 edino miškolin se ni postaral.
'on lepo raste.'
se temu reče.



dan za zaljubljene.
praznovali smo biserno poroko stare mame in starega ata od Mr.
vsakič ko sem ju pogledala, 
sem si želela, da bova tudi midva z Mr deležna te milosti 
in bova lahko takole skupaj praznovala biserno poroko.

še 63 let.
še dva otroka.
še 9 vnukov.
še 18 pravnukov.
ja, toliko sadov je obrodila njuna ljubezen.

kosilo sem več ali manj prečvekala s sestrično Mr.
ona ni barbika, pravi. 
ona je mama. 
in ima jutri rojstni dan.

in kot se za pravo ohcet spodobi, smo dobili še sladico za domov.
malo mi je ilo nerodno, ko me je kelnarca vprašala, če mi  jo zavije .. 
pa nama je z Mr potem tako pasalo snesti na domačem dvorišču tortico.
mmmm. 
in sva se tudi midva šla dan za zaljubljene.



še miškolin se je danes šel dan za zaljubljene.
tudi njegove pleničke.
kot bi vedele.


proti večeru pa so na obisk prišli še 'moji'.
mami, fotko, sis, njen možek
in mala V, ki dudo nosi na svoj način :)


so prišli voščit za najino obletnico/moj godek/kar tako.

in miškolin spi po tako socialnem dnevu.
Mr čira-čara na računalniku.
jaz pa tudi. 
in že gledam, kako bom nadaljevala z bundico. 
preden me zmanjka.

jutri me čaka spet vrtiček...
tele rastlinice mi je mami dala danes.




Ni komentarjev:

Objavite komentar