četrtek, 4. oktober 2012

dek'ca, čeveljčki, čebul'ce


pesmica o teti ... zakaj je še ni?
so pesmice o najboljšihmamah.
o superočkih.
o sladkihbabicah.
o ekstrarazvajajočihdedkih.
o nadležnihbratih.
o nališpanihsestrah.
o pravihpijateljih.
 in zakaj še ni pesmice 
o tetahkimislijonatekosiševtrebuhu ...








 
dokler ni pesmice, je dek'ca.









tole je dekica, ki sem jo vezla za setro mojega Mr. ona ni nališpana sestra, je pa zelo teta-ki-misli-nate-ko-si-še-v-trebuhu. upam, da je bo vesela.

 .......................................................................................................................................
Miškolin se je včeraj odločil, da se je prehranjevati precej patetično in se je raje namenil spati. on je lepo počival, jaz pa sem ustvarjala ... 
in seveda posadila čebul'ce, da bodo si bodo do pomladi spočile v zemljice, potem pa hopacupa pokukale na ta svet ....



hihi, tudi njegovi mini prijatejčki so počivali z njim, 

da mu ni bilo dolgčas.
vsekakor pa mu ni bilo dolgčas zvečer, 
ko sva mu pokazala njegove čeveljčke, 
darilo od moje N.


1 komentar: