sreda, 10. oktober 2012

dežek pada cele dni.

deževna noč.
zven dežnih kapelj in potočka, ki si je končno opomogel od poletne vročne.
tudi miškolin je deževal.
povsod drugod, samo v plenico ne.
po previjalni mizi. po Mr. po pultu. po podlogi. po sebi.
hihi, bilo je vse mokro od njegovega 'dežeka'.

deževno jutro.
dišeča kavica.
na (tri dni nazaj očiščenih) oknih prelepe dežne kapljice in miškolinov nasmeh.
oprano novo blago iz ikeje.
štiri žehte perila.
se vidi, da je imel Mr dopust in z njim tudi jaz.
sem se obnašala, kot da smo 'namorju', ker nisem prala, likala ... no, kuhala pa sem malo :)

deževno dopoldne.
miškolinovo globoko dihanje medtem ko sanja že tretje sanje to dopoldne.
mogoče bi tudi on moral piti kavico :)
telefonski klic prijateljice. prijateljice, ki sem ji bila poročna priča. prijateljice, ki se ji je hčerka rodila na dan, ko sva se z Mr poročila. prijateljice, ki me je naučila peči korenčkovo torto. prijateljice, ki je pogumna ženska.

deževno popoldne.
dežek se samo še vidi in čuti.
kosilce z Mr.
spalna vrečica za princesko A.
samo podaljšati sem jo morala.
še malo srčkastega blaga in malo čipke pa ji bo prav še doooolgo časa.
no, za poročno noč pa tega žakeljčka najbrž ne bo imela :)


miškolin mi je seveda pomagal s čipko :)


slikanje za knjigico.
darilo za miškolinova prababico in pradedka.
hihi, niti enkrat nismo vsi hkrati gledali v objektiv.
no, vseeno je bila zmagovalna fotka natečaja 'mitrije' tale.
vesoljska.



ko smo opravili s samosprožilcem, je Mr vzel stvari v svoje roke ...
za mamin blogec, je rekel.
pa naj bo.



 
pa še tale naglavoobrnjena. čista desetka.
.


deževni večer.
dežek pojenjuje. meglice so se zbrale.stemnilo se je tudi že.
miškolin že sanja.
Mr je priden.
jaz. debussy v ušesih.

1 komentar:

  1. Urška, kako ste luštni!!! Tvoji prispevki so res tako sončni; v njih je čutiti radost, igrivost, navihanost, ljubezen. Morda so pa tvoji blogi že prvi zasnutki za kakšno knjigo :). Dobra vila Uri ;)...

    OdgovoriIzbriši