torek, 9. oktober 2012

malo pomladi. malo jeseni.

včeraj je bil velik dan za miškolina. 
se je prekotalil s hrbtička na bok in naprej na trebuh.
smo bili vsi zelozelo veseli in ponosni. 

hihi, druga pomembna stvar pa je bilo učenje angleškega jezika :) 
in to je on počel dobesedno. 


malo pikijevo kartonko - s štirimi angleškimi besedami najrajši daje v usta in jo oblizuje z jezikom. in zdaj on gotovo že zna drum.ball. boat. train.


bili smo tudi dvakrat na sprehodu. 
obakrat z Mr. zunaj je sijalo sončece, a bilo je res mrzlo in Mr se je odločil, da se bo šel indijanca. :) no, seveda je  moral po dekco iti domov, da miškolina ne bi zeblo.



zunaj je bil 'kar en' letni čas. 
malo pomladi malo jeseni. 
ogromno gob, ogromno cvetja, ogromno pokalic.




















srečali smo tudi izgubljeno bolhico. no, mogoče zajčka. 
tako zelo je razveselila miškolina. 
a pustili smo jo kar tam, da jo najdejo lastniki, ki jo pogrešajo.





jaz pa sem včeraj dobila še uradno potrdilo, da sem mtka. bila sem na taperverjevi predstavitvi. 
noro, vam rečem. 
toliko plastike. 
pa prav včeraj, ko sem delala sklepe, kako bomo ekološki, delali vse z naravo .... 
a imele smo se zelo luštno :) 
tudi gospa voditeljica-taperver me je nasmejala do solz, ko je predavala o hvaležni in potrpežljivi posodi.
 predvsem pa mama Š, prijetna gospa, ki rada je stepeno smetano (iz taperverjevega šejkerja, seveda) in obožuje smeh.

doma je že vse spalo. tako da sem po prstkih pristopicljala do spalnice. 
še poljub za lahko noč .... 
in že je danes.

2 komentarja:

  1. Uri!
    A te fotkice ti sama delaš?
    Vse so ful lepe in ima čisto vsaka svojo zgodbo... všečkam!

    p.s. Malo sem se spomnila nate, in sem šla čekirat tvoj blog... Enkrat vas moram prit pozdravit, da spoznam tega tvojega malega Miškolina :)
    Pozdravček, Štefi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. štefi :) ja, sama fotkam, ko miškolin počiva. ja, pridi kaj naokoli. recimo. kmalu :D čaučau

      Izbriši