nedelja, 14. oktober 2012

semanji dan

miškolin je to noč spet celo prespal. 
pediatrinja temu reče 'elegantno'. 
tudi jaz se strinjam.

Mr je vstal ob 4h, jaz pa ob 5h. 
hm, tudi elegantno :)

no, zdaj vem, zakaj sva dobila v dar za poroko točno tele živalce, 
ki nama od včeraj naprej krasijo kuhinjo :) 
b kot bluebird, pravi Mr.
no, najbrž je bolj b kot brglez.
u kot uharica.




ja, sovica sem že cel teden.

Mr je zjutraj najprej skočil na 1642 m nadmorske višine.
jaz. ?
ne vem čisto točno, kam se mi je spet 'pomongal' čas.
spomnim se kefirja, ki sem si ga nalila v šalčko. 
spomnim se, da sem se odločila, da bom danes nekaj zašila za malega miškolina.
spomnim se, da sem hotela vežbat pa sem pogledala na uro in si premislila ... 
potem sva z N po telefonu opravljali tipe.

in kar naenkrat je bila ura  9. 
miškolin se je prebudil. 
hitro malo pocrkljat', potem pa obleč', pojest' in k stari mami na lepše.
potem je sledila moja kratka modna revija za Mr-ja. 
no, seveda si on tega ni želel, a bilo je neizogibno.
iz ljubezni :)
roza krilo, v katerem zgledam noseča.
krilo z rožami, v katerem sem res mtka (takšna, kakršna si še ne želim biti).
pajkice, ki so zapodoma.
 joj joj joj.
pač (spet/še) nimam nič za oblečt.
(čeprav je ravno včeraj N komentirala mojo žehto pisanih cunj, opranih na 40:
joj, uri, kok maš ti enih bluzic ...)
ja, saj vem.
polno omaro.
in še par polic na 'deponiji pri mami'.

ko sva z Mr prišla iz cerkvice,
kjer smo glasno prepevali in poslušali Bachove fuge
(ali pa uvodni komad iz Fantoma iz opere, odvisno koga vprašaš), je miškolin spal. 
seveda v naročju. 
tudi jaz bi.

potem so prišli še moja ljuba sister, njen Mr in mala V.
vsi smo se nasmejali 'starim štosom' mojega fotkota.
no, v bistvu, smo ga že kar popravljali in dopolnjevali, ko je že n-tič povedal isto stvar .
 iz svoje mladosti seveda. :)

po goveji juhi, tenstanem krompirju, pečenki, zeljnati solati, potici, bobih, kavi, refošku in najbržsemšekajpozabila,
smo se odločili, da gremo malo ven.
na luft.
no, ostali smo kar pri muckanju na kavču.
in miškolin je pograbil povštrček, ki sem ga lani Mr naredila za rojstni dan.


potem je miškolin malo posanjal.
Mr je gledal avijone.
jaz sem dokončala veliiiiiko krpanko, na kateri bo dovolj prostora za 10 miškolinovih prevalov.



in končno smo šli na sprehod.
3 ure kasneje.
ko smo se vrnili, smo šli še malo pogledat, kako je z našim vrtičkom.
lepo je tam.
kot nasmeh.
le še malo bolj nežno.

                         in miškolin sanja. zdaj tiste dolge, elegantne sanje.



Ni komentarjev:

Objavite komentar