torek, 23. oktober 2012

torek

zjutraj sva z miškolinom mamo peljala v merkator.
ker je torek.
potem smo se malo pocrkljali vsi skupaj.
Mr, miškolin in jaz.
sledil je zdaj že kar običajni 'obenajstihdopoldne' sprehod.





ker je sonce že tako toplo.
P. mi je dala korenček.


še vedno čaka v škrniclju, 
da ga zmečkam v primerno agregatno stanje za miškolina.

za zelenjavno prilogo za kosilo sem imela semafor iz paprik.


popoldne pa sva z miškolinom preživela z mojo mamo.
tako dolgo že nisva počeli tega.
vedno nekaj pride vmes.
in sva kuhali marmelado.
slivovo.
in še eno slivovo z malo malinami.
in sem se naučila nekaj novega.
star trik, kot pravi mama.
če želiš pokrovčke od kozarcev dobro razkužiti, jih premaži z rumom.
ni čudno, da vsi obožujejo njeno marmelado :)

miškolin ni dolgo zdržal vseh teh ženskih tem.


kmalu ga je zmanjkalo.


v friki, kot pravi N.
v traku, kot pravi ves ostali svet.

rad ima ta trak/friko.
tudi jaz.
ko jo imam na sebi,
imam vse.

miškolina in proste roke.
da lahko greva z Mr z roko v roki na sprehod.
da lahko kuham marmelado.
da lahko prinesem vrečke iz trgovine.
da lahko pomivam posodo.
da lahko obešam perilo.
da lahko objamem.

2 komentarja:

  1. Odgovori
    1. frika za frikico.
      ti jo bom posodila :)
      http://www.pzs.si/novice.php?pid=7367
      za na jamaho :)

      Izbriši