petek, 2. november 2012

bolniška pa taka

zbolela sem.
ponoči sem kampirala v dnevni na kavču.
zjutraj, 
ko je miškolin še spal, 
se je tudi Mr šel z menoj 'bolniško'.

gledala sval filme.
enega sva pogledala do konca,
drugega pa sva si pogledala na hitrco.
potem pa smo bili kmalu spet vsi trije pokonci.

všeč so mi dnevi, ko imam izgovor, 
da sem lahko cel dan v pižami in v v volnenih nogavicah.

(no, to počnem tudi, ko nimam izgovora.)

še bolj so mi všeč dnevi, 
ko sem cel dan v pižami in v volnenkah
in mi ni treba na vsake tri minute brisati svečke iz nosu.

miškolinu že tri dni obljubljam nove žabice-pižamico.
danes so se končno zgodile.

svojo staro majico, ki ni bila prav veliko nošena, sem urezala.


kar tako ...
precej napamet.


in temu primerna je tudi velikost.
najbrž jih bo lahko nosil celo zimo in pomlad in poletje :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar