torek, 13. november 2012

krhljički in miškolinove nožice. spet.

po včerajšnjem 'srečnem dopoldnevu',
(ker sem dobila še eno darilce.
 uhančke pri Tamari),
mi je popoldne pokazalo zobe
in me spet prizemljilo.


in tako nisem šla vplačat kake igre na srečo :)
ker jo imam (srečo namreč) v življenju.
večjo kot pa pamet.
velikokrat.

 **************************************
danes zjutraj 
sem poleg kavice za zajtrk imela
jabolčni čips.
delala sem ga.
jih. - krhljičke, 
kot temu rečem jaz.
čeprav vem, da to ni isto...

in sem jabolka samo olupila.
pečke sem kar pustila.
ker so nastale tako lepe zvezdice  :)



in zdaj se sušijo
in čakajo, 
da bodo komu polepšali dan.
tudi meni :)

miškolina zdeluje vreme.
na vsaki dve uri ga zmanjka.
vmes se sprehaja z Mr.

 
pa popaca kak bodi
in se seveda igračka.
z najboljšo igračko na svetu.
s svojimi nožicami.





1 komentar: