torek, 18. december 2012

nocoj

miškolin ni več kuhanček.
kolumna je poslana.
Mr je na koncertu.
božične voščilnice so že pokuvertkane in poznamkičkane.
samo še postelja se mi prikazuje.
lepe sanje vam želim.
BBO_4644 (1280 x 852)BBO_4648 (1280 x 852)

5 komentarjev:

  1. Všeč so mi tele vaše kuverte. Se mi zdi, da se bom jutri prelevila v papigo in malo ponavljala za tabo. ;)
    P.S.: Je poleg voščilnic še kaj? Tako "polne" zgledajo tele vaše kuverte. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tamara, poštarji precej ne marajo teh najinih invencij :) te znamke A ne bodo dovolj ... menda ... grem se danes pozanimat ... ti javim :)
      ps. notri je presenečenje :)

      Izbriši
  2. Mene pa zanima kaj je s kolumno?! Se jo da kje prebrat? Res sem firbčna, aneda :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prečudovito presenečenje! :) Hvala družinici:)

    OdgovoriIzbriši