sobota, 9. februar 2013

kje

me sprašujejo.
uri, kje si?
uf, še kar noro je.
doma sem.
pri miškolinu.
pri Mrju.
na vlaku sem.
s knjigo.
v službici sem.
pri klavirju.
pri notah.
pri kilogramih not.
s presenečenji.
(hvala Vesni in Mojci)
pri cvetlicah.

včeraj je bil kulturni dan.
letošnji je minil brez Mrjevega recitiranja pesmi.
in kakšnega petja na domači proslavi.
včeraj smo imeli druge sorte kulturni dan.
bolj mkdonalc -kulturniki smo bili.
jedli smo makarone s sirom, pice, krofe.
cel dan sem bila v pižami.
kavica gor, kavica dol.
pri sosedih, pri mami, doma.
toliko žeht, da jih nismo imeli več kam obesit.
in jaz sem se počutila kot šolarka, ki ima prve počitnice.
tako luštne so bile počitnice, a čisto malo in potiho komaj čakam spet ponedeljkovo glasbico.

Ni komentarjev:

Objavite komentar