torek, 26. februar 2013

lisa desetič.


Po mnenju vrlih psihologov so kompromisi pomemben del vsakega človeka. Še več. So neizbežni. Sklepamo jih z ljudmi, s katerimi bivamo, z ljudmi, kih jih imamo radi. Sicer menda kompromisi ne pomenijo poraza, ampak so znak zrelosti. Priznam, meni večkrat niso tako zelo simpatični. Najbrž zato ne, ker ne maram srednjih poti in ja, tudi zato ne, ker končni izid ni točno tak, kot sem si ga zamislila. Razvajenka. In kompromise včasih sklepamo tudi sami s seboj. To je sploh posebna zvrst kompromisov. Tu sploh ni prostora za manipulacije, niti za žrtvovanja. In jaz sem zadnjič sklenila ogromnega. Kompromis namreč.
Ko sva z Mr.-jem začela urejati stanovanje, so bili moja največja skrb zavese in ostali 'dodatki'. Šele potem sta v moji glavi postala pomembna tudi ogrevanje in elektrika. In kavč. Ja, seveda. Kavč naj bo prosim bel, je bila moja želja. Nad nakupom tevejke je imel monopol Mr. Tako sva si ob sprotnem navdihu (velikokrat s kompromisi) ustvarila gnezdece.  Ljubko najino gnezdece, pralno na 40 stopinj.
In pomemben del v tem navdihu,če ne sam vrh, so zasedli kuhinjski prti. Ah, pri teh bila sem zelo pedantna. Če ne že kar fina gospa. Vedno je prt moral biti iz blaga, v modrem odtenku in s čipko. No, seveda takih nisem dobila po'gorenjskih' cenah. In sem ju pač naredila sama. Dva. Podobna, a tako pomembno drugačna. Potem sva z Mr.-jem zaživela. In tudi najini prti. Kmalu sem vpeljala še nadprte. Nisem bila sitna, ko se je kaj polilo. Saj se vse opere. In sta minili dve leti najinih kosil in večerij, obiskov, pic, adventnih venčkov ...
In zdaj smo trije. Fensi-šmensi je preteklost. Na mizi umivava Miškolina. Čof čof, se oglaša prt, ko dobiva pljuske vode. Miškolinove roke uživajo na mizi, sploh, če so na njih ostanki hrane. Take, barvaste. Take barve, ki še z venišem ne grejo ven. In sem bila prisiljena v kompromis. Da ta stilska prta gresta na čakanje. Na drugačne čase. Ko se bomo spet šli čajanke in bomo znali vsi obvladovati svoje gibe pri hranjenju.
In od takrat imamo plastičen prt. Dobrodošel, grdi polivinilast prt, sredi našega kuhinjskega vrveža. In dobrodošel kompromis.

Ni komentarjev:

Objavite komentar