ponedeljek, 25. februar 2013

lisa devetič.


Naš Miškolin je dopolnil osem mesecev. V zadnjem mesecu je vse, kar je čisto malo spominjalo na dojenčka, 'pospravil v škatlo in nanjo napisal me več ne briga'. Zdaj je neustavljiv pri plazenju  in sedi kot pravi gospod. Ima dva zobka. Zgornji dvojkici. Ki ga naredita takega malega mlečnega vampirčka. In je zelo velik.  Z e l o.
In ko je 80-kolekcija dobesedno počila po šivih, smo se podali v šoping. Še načrt smo si izdelali (take SOS sestanke na tekočih stopnicah zorganizira moj Mr, da me slučajno šoping ne odnese predaleč). Znašli smo se na otroškem oddelku. Vklopila sem radar za modro-sivo-zeleni odtenek. Aha,  deški oddelek je tamle. Hitro sem nabirala cunjice. Bolj kot po komadih, sem jih nabirala na kilo. Potem sem zavila še malo na rozasto stran trgovine in na oddelek za novorojenčke.  Medtem ko sem pasla oči, sem začela malo preračunavati. Kolikšno vsoto evrčkov sem nabrala. Krepko sem že prekoračila tisto mejo. Tisto, ki sem si jo zamislila preden sem stopila v trgovino. In sem na pomoč poklicala Mrja.
»A ni luškan tale puloverček? A te moti, da je notri male vijolične barve? Joj, pa tako lepo bi se podala k njegovim očkam. Oh, glej te gumbke. Sledil je še cel plaz mojih medmetov in vprašanj, na katera je imel Mr samo en odgovor. »Hm.«
Grrr, kako me razjeda ta odgovor. Ne tič ne miš. Hm??? Pa kje je moj tip našel ta medmet.
»Ojoj, glej, kdo kupuje take puloverje, na katerih je narisana smrt?« se nisem pustila motiti v svoji nakupovalni mrzlici. Se bova že v avtu pomenila,kaj je s tem hm-om.
»Kaj pa tale jopica?« Moj pogled ga ne premoti. »Jopice so za ženske. In tisto niso smrti. Tisto je gusarski pulover. Tistega bomo vzeli.« Malo sem zavila z očmi, ker pač ni bilo po moje, a vseeno. Saj mu bo prav prišel puloverček. Enkrat že.
Doma sem nove pridobitve oprala. In naslednji dan bi mu zelo prav prišel gusarski pulover. Inglejgazlomka, premajhen mu je bil. Kaj pa zdaj? Ja, nič. Sem mu pač všila eno zadrgico in zraven še en gumbek. Pa ima zdaj gusarko jopico. In Mr? On je imel samo en odgovor na gumbek na Miškolinovi jopici. »Hm.«


BBO_6082

Ni komentarjev:

Objavite komentar