nedelja, 10. marec 2013

dan žena, potrpežljivost in druge rože

ta vikend se gremo za rožni vikend.
to ni noben vikend paket v rožni dolini.
to samo pomeni, da imamo ogromno rožic.

BBO_6966


na maminem vrtu se že odpirajo jarkice.
jaz na svoje še vedno potrpežljivo čakam.
koliko časa bom še lepo potrpežljiva ne vem, 
mislim, da sem tako neučakana, 
da bom kmalu talila kupe snega, ki so še ostali na mojem vrtu.
no, zaenkrat se še ljubeče učim potrpežljivosti.

mamina in atijeva rožica je tudi punčica,
 ki smo jo spoznali včeraj.

BBO_6969
same očke so jo.

same očke so tudi mojo modrookico,
s katero sva se strigli včeraj :)
ni ji ravno dišalo to velepomebno opravilo,
a sem ji povedala, da bo lepa.
in to je zaleglo.
dovolj.
in timmytime je tudi moral biti v frizerskem salonu.

BBO_6978BBO_6977BBO_6986

ostrigla sem se tudi jaz.
precej po naklučju -
na dan žena.
kot vse stare mame iz škofjeloke.

in tole je roža, 
da dišim.
od Mrja.

BBO_7022
BBO_7024

1 komentar: