ponedeljek, 28. oktober 2013

tri od devet

šla sem v lj.
ko je miškolin zaspal.
na faks.
na prečudovito vegovo,
posuto z listjem.
in si nisem mogla pomagati.

šibala sem po listnati preprogi.
dvakrat.
kljub (po)smehu mladih bruck.

potem sem se streznila.

vse dokler na trgu revolucije nisem zagledala listja,
pograbljenega na kup.
potem mi je spet zašumelo. 
in prav na lahno 
sem na hitrco malo stopila na rob listnatega hriba 
in dva listka čisto malo vrgla v luft.

jesen je res čudovit letni čas.

..................................................................
miškolin je medtem zabaval mamo in modrookico.
in sosedovega k.
to pa so eni gormiti,
ko so na kupu.
sploh mama.
:)


zdaj naš mali gormit in bager in ričko,
vse v eni osebi,
že sanja.
ubogo bitje je tale zimski čas kar pošteno zdelal.
že med umivanjem je v banji čičal pri miru 
in sem in tja zatisnil očke in zajamral ni ni.
potem sem mu jaz odgovorila kuku in sva bila spet živa naslednjih 10 sekund ...

mirno noč.

ps.
jabuček,
gormit te čaka pri nas.
še vedno.

4 komentarji:

  1. Se strinjam, da je na odpadlem listju nekaj magičnega. Jaz si ga že celo življenje strašno želim grabit s tistimi kovinskimi grabljami :))) In mojemu sem ravno ta teden govorila na sprehodu s psom, da bi imela svoj vrt samo zato, da bi se lahko v kup (nepolulanega in nepokakanega) listja metala :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jesen je zakon! Čim več veselja z listjem še naprej.. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uri, če bi te jaz videla tako srečno uživat v laufanju po listju, bi se ti pridružila! ;)
    Srečka, uživaj v jeseni! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. tvoji zapisi so taka poezija in tole z listjem... čudovita punca si :)

    OdgovoriIzbriši