nedelja, 26. januar 2014

božična zvezda v jeseni

vsako leto si jo kupim.
ker se mi zdi, 
da brez nje ni potice.
ja, saj vem, da se čudno sliši.
pač, mtka.
in potem je januar.
in potem je po dvajsetem januarju.
in mi gre bz (kot ji pravim ljubkovalno)
čisto malo na živce.
niti ne.
v resnici mi gre kar precej na živce.
in letos je nimam namena zalivati tja do marca 
in jo potem dati še za cel april na okensko polico v spalnico.
a, a.
letos se bova prej poslovili.

in zdaj sem se spomnila, 
da je Robert Fulgum napisal prav podobno anekdoto 
o njegovi božični zvezdi.
Euphorbia pulcherrima -i.
ko najdem, vam jo povem.

1 komentar:

  1. Zgleda da sva identičnih misli glede BZ :) ampak moja je še kar na regalu in ”krasi” našo dnevno sobo....zgleda da nimam srca da bi jo zavrgla.

    OdgovoriIzbriši