četrtek, 30. januar 2014

in zadnjih 11

zahvaljujoč Petri,
spet pišem
in celo prilimam eno slikico.



1. Jaz sem____mtka uri________ .
2. Vsak dan ___ga poljubim____ .
3. Raje imam___gubaidullino____ kot __mihelčiča______  
(čeprav vem, da mi bo čez par dni tudi ta prirasel k srcu).
4. Najbolj uživam, ko _______sem z mojima tipoma__________.
5. Če bi lahko, bi _____bi zdajle šla na morje_______ .
6. Letos bom ______izvedela, kaj je to iso :) _____ .
7. Moja največja želja je _______da miškolin zraste v enega fejst poba_______ .
8. Včasih bi najraje ______se pokrila z deko čez glavo____ .
9. Najbolj me je strah ____ prelomljenih obljub_______ .
10. Ne predstavljam si življenja brez ______miškolina in Mrja________ .
11. Moj blog je __kot jaz, včasih smešen, včasih čuden, včasih z rdečim noskom, včasih z mečem. ___ .

1 komentar: