petek, 13. maj 2016

vilinski kruh

velikokrat se zalotim.
da ji rečem,
ej, ti moja ronja.
njena najljubša punčka je tiranozaver.
aaaagrh.

danes sem zavila darilo za modrookico.
polno bleščic in punčkastih reči.
malamiška je najprej rekla vava (hvala).
nene, ni zate tole.
in že je šibala v svojo sobico.
v dinozavrskem stilu.
po 15 minutah tišine se je oglasila.
mimi.

kdaj me bodo že naučili ti mulčki.
da v tišini zavoham lumparije,
ne pa da mi paše vsaka sekunda posebej.

cunce ven iz omare,
v njenih rokah pa maškaradna krila.
mimi, 
je rekla zopet.
prav nežno.
ker ve, da mi to paše.

(o mojem nenavdušenju nad razmetanimi cuncami ne bom zdajle.
je pa prav, da ga vsaj omenim, kajne.
nenavdušenje namreč.)

papa, mimi.
papa.
in sva šli.
k mami.
mesit kruh.
mama pravi,
da bo danes poseben vilinski kruh.






1 komentar:

  1. Mulčki radi preizkušajo naše meje. Saj veš, da se tako učijo. :-) Mala je cuker.

    OdgovoriIzbriši