sreda, 8. marec 2017

ženska

sem hči.
vnukinja.
sestra.
žena.
snaha.
svakinja.
mama.
teta.
prijateljica.
soseda.
sodelavka.
sošolka.

v sebi nosim tisto malo uri,
ki se včasih skrega z mano.
nisem prav pogumna.
včasih mi (samo čisto malo) uspe.
v resnici ne verjamem v mušja nebesa.
a miškolinu vseeno razlagam, 
da je poginila muha odšla k ljubemu Bogecu.
in celo svečko prižgeva zanjo.
včasih sem želela ugajat,
zdaj sem se mičkeno osvobodila tega.
eh, v resnici mi je še vedno mar,
kaj si mislijodrugiomeni.
vem, da mi jamranje ne pomaga
pa vseeno sem in tja tarnam vtrikrasne.
včasih se bašem z ajvarjem,
spet drugič se raje razvajam s šopkom tulipanov.
včasih se zbudim in si voščim dobrojutro,
naslednje jutro pa bi se najraje pokrila s kovtrom in vsaj malo pojokcala.
hvaležna za vsak dan.
da sem slišana.
da sem spoštovana.
da sem ljubljena.
da ljubim.



1 komentar:

  1. Zelo lep zapis! <3 Mislim, da si pogumna, srčna in uspešna ženska!

    OdgovoriIzbriši